גואטה מפסיק לשתוק • השלב הבא: רב ראשי רפורמי

    למה שלדון אדלסון מעביר אתכם על דעתכם והכפייה הרפורמית לא?, הרי הם מניחים תפילין מתי שבא להם. שומרים שבת באיזה יום שבא להם. ועיקר מטרתם לפלג ולשסע את העם היהודי"
    איתי גדסי 2 Comment on גואטה מפסיק לשתוק • השלב הבא: רב ראשי רפורמי

    ח"כ גואטה תקף היום את חברי הכנסת שהביעו תמיכה ברפורמים • "אני תמה על השתיקה מצד חבריי בכנסת שעוצמים את עיניהם מלראות את הבריונות החדשה שצד אחד שלה הוא הון – שלטון והצד השני שלה הוא לצון"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    למה שלדון אדלסון מעביר אתכם על דעתכם והכפייה הרפורמית לא?, הרי הם מניחים תפילין מתי שבא להם. שומרים שבת באיזה יום שבא להם. ועיקר מטרתם לפלג ולשסע את העם היהודי"
    21:58
    14.05.24
    נתי קאליש No Comments on עקב ביטול ההילולא: הצדיק מטבריה יקיים הדלקה מיוחדת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת יגאל גואטה תקף היום (רביעי) את חברי הכנסת שהביעו תמיכה ברפורמים ואמר כי "אני תמה על השתיקה מצד חבריי בכנסת בפרט אלו מהשמאל שעוצמים את עיניהם מלראות את הבריונות החדשה שצד אחד שלה הוא הון – שלטון והצד השני שלה הוא לצון, והסוף שלה הוא אבדון".

    בפוסט שפרסם כתב גואטה כי "התאמצתי בכל כוחי לנשוך את הלשון ולהחזיק את האצבעות במשך השבועות האחרונים ולא לכתוב בעניין הרפורמים למרות שהנושא בוער בעצמותיי, אבל ככל הנראה זה חזק ממני, כמו מן זרם פנימי או יותר נכון פחד פנימי לעתידו של העם היהודי!".

    "אני חוכך בדעתי שעות רבות אחיי היקרים האם באמת??? חסרות לנו דתות שמקבלות הכרה מטעם מדינת ישראל שאנחנו צריכים להכניס "דת" חדשה נטולת סממנים דתיים, דת גמישה שכל אחד ממציאיה יוכל לעצב אותה כרצונו ולהגמיש אותה היכן שלא נח לו? או במילים אחרות דת ללא דת!".

    "ומה השלב הבא? נקצה להם בתי כנסת? רבני ערים ורבני שכונות? מקוואות ? מועצות דתיות? אולי שיהיה גם רב ראשי ספרדי רפורמי ורב ראשי אשכנזי רפורמי? ורבנים צבאים רפורמים?. אני תמה על השתיקה מצד חבריי בכנסת בפרט אלו מהשמאל שעוצמים את עיניהם מלראות את הבריונות החדשה שצד אחד שלה הוא הון – שלטון והצד השני שלה הוא לצון, והסוף שלה הוא אבדון".

    "התנועה הרפורמית שמקורה בארצות הברית מטילה באמצעות הכוח הכלכלי שלה וכוחה הפוליטי מורא ופחד על ראש הממשלה וממשלתו באמצעות משברים מדומים. שבדרך כלל הוא אינו סחיט ואינו לחיץ במשברים מהן אלו אך כנראה שבמקרה זה האיומים והלחצים עליו גדולים מדי. שזה כשלעצמו צריך לעורר אותנו מהתרדמת בה אנו נמצאים".

    "אני מצפה מחבריי אבירי איכות השלטון כדוגמת שלי יחימוביץ' יאיר לפיד, דב חנין, זהבה גלאון, ציפי לבני, משה כחלון יקירי, להקים קול זעקה גם בנושא זה ולא רק בנושאים שתקשורתית נשמעים טוב יותר, למה שלדון אדלסון מעביר אתכם על דעתכם והכפייה הרפורמית לא?, הרי הם מניחים תפילין מתי שבא להם. שומרים שבת באיזה יום שבא להם. ועיקר מטרתם לפלג ולשסע את העם היהודי".

    "גם בתורה הקב"ה נתן בחירה לאדם. רוצה לשמור את התורה – בבקשה, לא רוצה לשמור את התורה גם בבקשה, רק דע לך יש שכר ועונש, באים המסיתים הללו, אשר "חדשים מקרוב באו", ומבקשים לעקור ולשבש את התורה שמלווה ושומרת על עם ישראל מזה כשלושת אלפים שנה. היו לא תהיה! הרי כל כוונתם היא לקחת את הדברים היקרים ביותר לעם ישראל ביהדות ולהפוך אותם להובי ודת לשעות הפנאי, וזו סכנה קיומית לעם ישראל לא פחות מהסכנות האחרות הפוקדות אותנו בימים אלו".

    גואטה חתם את הפוסט: "אחי ואחיותיי האהובים, העם היהודי בסכנה תתעוררו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גואטה מדבר לענין, אני מתחיל להתחרט שבמקו"א קראתי לו גולם.